ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК З ФІЗИЧНОЙ КУЛЬТУРИ ТА МАТЕМАТИКИ

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК  З ФІЗИЧНОЙ КУЛЬТУРИ ТА МАТЕМАТИКИ
ДЛЯ УЧНІВ 3-.А КЛАСУ КРИВОРІЗЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ  ШКОЛИ ІНТЕРНАТУ №1 І-ІІ СТУПЕНІВ



































План-конспект
інтегрованого уроку з фізичної культури та математики
для учнів 3 -А го класу.
Автор:  Худик Андрій Андрійович.
Посада:
 учитель фізичного виховання Криворізької Загальноосвітньої школи інтернат №1 І-ІІ ступенів.
Дата проведення:   01.11.2017р.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі. Фішкі.Обруч.
Кількість учнів: 11
Тема:   Рухливі ігри.
Тип уроку: гра - міжпредметна інтеграція уроку фізичної культури , математики.
Завдання уроку:
-          сприяння розвитку спритності, координації рухів, за допомогою естафет;
-          повторити математичні дії.

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні
вказівки
1
2
3
4
ПІДГОТОВЧА   (12 ХВ.)
1. Шикування, привітання.
2. Повідомлення завдань уроку.

3. Техніка безпеки на уроці.

4. Вимірювання ЧСС за 6 сек.

5. Стройові вправи:
  • повороти на місці;
  • різновиди ходьби:
-          ходьба на носках;
-          ходьба на п’ятках,
-          ходьба на зовнішній стороні ступні
-          ходьба випадами,
-          ходьба з високим підніманням стегна,
  • ходьба у напівприсяді,
  • перешикування .
4. Загальнорозвивальні вправи на місці
30 сек.
1 хв.

30 сек.

20 сек.

2 хв.
30 сек.

10-15 м.

10-15 м.

10-15 м.


10-15 м.

10-15 м.


10 м.


6 хв.
Звернути увагу на спортивну форму учнів
Розповідь учителя .

Правила поведінки учнів у спортивному залі; запобігання травмам на уроках баскетболу
Щоб визначити ЧСС за 1 хв. Визначене ЧСС помножити на 10. Звернути увагу на самопочуття
Повороти «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!»
 Ходьбу виконувати.
Спину тримати рівно, голову не нахиляти, дивитися прямо.



Спину тримати рівно, ногу ставити на всю ступню.





Слідкувати за правильною поставою.
Звертати увагу на дотримання дистанції.
Підготовка до ЗРВ на місці.

Використовувати метод власного показу.
ОСНОВ Н А     23 (ХВ.)
5. ЧСС за 6 сек.
6. Спеціальні бігові вправи (СВБ)
-          біг з високим підніманням стегна.
-          біг із закиданням гомілки.
-          біг підстрибуванням.
-          біг приставним кроком.
-          біг спиною вперед.
Станція 1.
«Передачі м’яча»
a)        на місці:
-    двома руками від грудей;
-    однією рукою від плеча;
-    однією рукою від плеча зі скоком від підлоги;

-    після ведення м’яча.
b)       у русі:
-    двома руками від грудей;
-    однією рукою від плеча зі скоком від підлоги.
             

с)        зі зміною місць:
-    двома руками від грудей;
-    з відскоком від підлоги.
Станція 2.
Математичні естафети.
«Ведення м’яча» та «Вгадай цифру»
-          ведення м’яча правою і лівою рукою. 3 кола вокруг обруча. Вгатати цифру.

Станція 3.
«Ведення м’яча» «Додай цифру»
-          двома руками ;
-          однією рукою;


Станція 4.
«Збір математичного врожаю»
-          зібрати врожай по порядку, та засіяти в зворотньому напрямку


  Станція 5.
« Зібрати число»
-          вчитель показує число. Діти повинні встати у відповідному порядку тримаючі в руках свою ціфру.
     

ЧСС за 6 сек.
30 сек.
2 хв.
2х10м.

2х10м.
2х10м.
2х10м.
10м.

10 хв.
5 хв.
15-20 р.
15-20 р.
15-20 р.


5-6 р.
2,5 хв.
2 р.
2 р.



2,5 хв.
8 – 10 р.
8 – 10 р.

     11 хв.















.
ЧСС за хв. помножити на 10.
Поточний метод.

Між серіями виконувати ходьбу (5-10 сек.)

Бігові вправи виконувати по діагоналі спортивного залу.


Виконувати в парах.
 







Рух виконувати приставним кроком.
 





Зустрічна естафета.
 




Поділити на дві групи









Відпрацювати математичні дії: додавання, віднімання, множення, ділення.




















1
2
3
4
ЗАКЛЮЧНА (5 хв.)

1. Відновлювальні вправи:


2. ЧСС за 6 сек.

3. Підведення підсумків




4. Домашнє завдання

2 хв.


30 сек.

2 хв.




30 сек.

Поточний метод.
Виконувати вправи на увагу в ходьбі


ЧСС за 1хв. ЧСС х 10. Самопочуття учня.

Підвести підсумки роботи учнів на станціях. Оцінювання діяльності учнів на уроці, визначення кращих. Звернути увагу на помилки та способи їх усунення.

Удосконалювати вивчені елементи ведення м’яча.






























Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Почему у футболистов кривые ноги?

Адаптация – как биологическая основа оздоровительного эффекта физических упражнений

История монстра английского футбола 60-х, державшего всех в страхе: памяти Нобби Стайлза